Op onze product pagina’s vind je alle informatie over de duurzaamheid van onze stickers. Wij vinden het belangrijk dat de door ons geleverde stickers naar wens zijn voor jou. In onze meegeleverde handleidingen geven wij advies over ondergronden en het aanbrengen van stickers. Omdat er ontelbare soorten ondergronden zijn kan het wel eens zijn dat een sticker ergens niet op blijft plakken. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat voor materiaalsoort wel op deze ondergrond blijft plakken. Wij zullen dan het product voor je omruilen.
Ben je om wat voor reden niet tevreden over de levering? Geen enkel probleem, we kijken altijd naar een oplossing.
Als je bij ons online een aankoop doet heb je als consument het recht op een zichttermijn/bedenktijd van 30 dagen, na ontvangst van de bestelling (ook zonder opgave van een reden). Zijn de 30 dagen verstreken? Ook dan zijn wij niet de moeilijkste. Je hebt na annulering nogmaals 30 dagen om je product retour te sturen.
Omdat wij veel stickers op maat maken verzoeken we je altijd eerst even met ons contact op te nemen via info@plakkers.nl of bel ons even op 085-4015725. Het makkelijkste is dat je een ordernummer bij de hand hebt, deze vind je terug in de mail. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten.
Als webwinkelier zijn wij verplicht te voldoen aan onze informatieplichten. Zo zijn wij verplicht een modelformulier herroeping beschikbaar te stellen. Mocht je dit formulier willen gebruiken klik dan hier om deze te downloaden.
Heb je vragen of klachten over stickers? Je kunt onze medewerkers 7 dagen per week via mail bereiken op info@plakkers.nl. We zullen binnen 24 uur je vraag nog behandelen. Telefonisch kan je ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur op 085-4015725.